Tuesday, May 26, 2009

Cum va place


Am avut o saptamana foarte buna saptamana trecuta. Luni am iesit la o bere cu o colega de la Budapesta si chelnerii jucau fotbal pe sub mese. Marti m-a scos un prieten cu japca din casa si ne-am plimbat prin parc si am invatat sa rad de mine din cand in cand. Miercuri am mers la concertul de folk de la Casa de Cultura a Studentilor si am ras cu niste prichindei care aplaudau de zor si cu Olarasu, bineinteles. Joi am fost la o vanatoare de comori cu mah babe si cred ca imi place sa nu fie tot timpul vorba despre mine. Vineri m-am jucat cu o pisicuta dracoasa si am adormit-o nitel. Sambata am fost la un spectacol de dans medieval si m-am tot chinuit sa fac macar o fotografie decenta. Iar duminica am sarbatorit ziua de nastere a bunicului meu, care a implinit 80 de primaveri, la masa cu inca vreo cincisprezece persoane. Dar saptamana asta, desi cu putin ajutor de la prietenii mei, m-a invins deja plimbatul de la un oficiu la altul si cheltuitul ultimilor mei bani, tinuti pentru tiff, pe refacerea dosarului pentru carnetul de sofer. Dom'le, eu nu sunt fata care sa vrea masina. Nu m-a incantat niciodata reteta aia cu apartament, sot si masina. Poate ca eu vreau pisica si un rucsac vesnic gata sa fie umplut. Sau o gradina de flori si tomate. Nu stiu. Am atins un nivel interesant de intuitie si liniste sufleteasca saptamana trecuta. Si incep deja sa simt cum se naruie. O sa o iau incet. Ma duc la plimbare. Sa-mi iau o revista glossy si niste cirese.

No comments: