Saturday, August 18, 2007

Tot eu, nemultumita

Sportul national in ultima vreme este sapa. Cine pe cine sapa. Cine pe cine amendeaza. Cine pe cine enerveaza. Nu imi place sa ma bag in politica de alta forma decat verbal, dar deja e evident ca Stirile de Sport ProTv sunt Stirile Gigi Tv si mai ales ca daca Tariceanu a zis sa se bage curent in localitatile unde copiii citesc la opait, Basescu o sa zica nu intr-un fel sau altul, adica o sa ceara sa se justifice fondurile la fel ca in cazul majorarii pensiilor sau mai stiu eu ce strambe au pregatite consilierii lui. Si pentru ca asta nu este de ajuns, s-a saturat sa pupe copii mici pentru reclama electorala si s-a apucat de pupat fundul maghiarimii intr-un moment oportun, cand UDMRul trage cu dintii ca un nou partid al minoritatii maghiare sa nu intre in legalitate. Pe de alta parte, autostrazile avanseaza cu viteza melcului turbat si organul nu e in stare sa decongestioneze traficul in cazul unui accident rutier care a intarziat orele de plecare ale mai multor avioane, turistii straini sunt atacati de ursii rupti de foame, iar patrimoniul national se prabuseste azi-maine in capul vizitatorilor . Eu nu zic sa ne facem reclame frumoase, asa cum are mai nou Malaezia, dar macar sa nu ne facem de rusine in halul asta. Poate ca nu suntem atat de orgoliosi ca alte popoare, dar sa nu transformam modestia in umilinta. Si mai ales, cand merg la un restaurant ma astept sa mi se aduca si sa mi se factureze ceea ce am comandat, iar personalul sa fi auzit de respect, dar deocamdata traim intr-o tara in care secretarele conduc institutii si bucataresele localuri. Vorba lui Badea... “traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul”.

No comments: